Връщания и оплаквания
Как мога да върна стоките?
Ако решите да върнете стоките, ще трябва да платите разходите за връщането и да организирате сами доставката.
Безплатни ли са връщането и замяната на стоки от чужбина?
Не, ние не покриваме разходите за връщане или замяна на стоки и не организираме за наша сметка доставките от други държави. Само в Полша връщането е безплатно (вж. условията).
Как мога да заменя продукт?
Размяната на стоки се състои в това да върнете закупения продукт и да направите нова поръчка. Например, ако сте поръчали яке за мотоциклет, но то ви е твърде малко, използвайте приятелския формуляр (можете да го намерите тук), върнете стоката и купете по-голямо яке в отделна поръчка. Моля, имайте предвид, че замяна е възможна само ако цените на продуктите съвпадат.
Как мога да върна или да подам жалба за даден продукт?
Искаме всеки клиент на нашия магазин да има достъп до всички потребителски права. За ваше удобство предлагаме две форми за връщане на продукт и подаване на жалба: с и без достъп до интернет.
Върнете или подайте жалба за продукт, ако имате достъп до интернет:
1. отидете на адрес www.gmoto.pl/reklamacje.
2. попълнете приятелски настроения формуляр. Това отнема само няколко минути!
3. в рамките на 24 часа (само в работни дни) след изпращане на заявката наш специалист ще се свърже с вас по телефона или по електронната поща и ще ви информира за по-нататъшната процедура.
Връщане или подаване на жалба за продукт, ако нямате достъп до интернет:
1. попълнете ясно хартиения формуляр за връщане или оплакване, който сме приложили в пратката с вашата поръчка. Не разполагате с формуляр? Няма проблем, можете да го изтеглите на адрес https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (необходим е достъп до интернет).
Опаковайте надеждно стоките, които искате да върнете или за които искате да подадете жалба. Включете попълнения формуляр за връщане или оплакване и касовата бележка/фактурата в пакета. Ако сте изгубили касовата бележка, не забравяйте да я отбележите в предвиденото за това място в хартиения формуляр. 3.
Изпратете пратката на адрес "Sklep Gmoto, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 37-100 Łańcut. След като получи пакета и го провери, наш специалист ще се свърже с Вас.
Къде мога да намеря номера на поръчката си във фактурата?
Можете да намерите номера на поръчката на две места във фактурата: под баркода в горния десен ъгъл на фактурата и под таблицата за обобщение на поръчката в средата на фактурата вляво (вж. графиката по-долу).
Къде мога да намеря номера на поръчката си в касовата бележка?
Номерът на поръчката ще намерите под баркода в долната част на касовата бележка (вижте графиката по-долу).
Кога ще бъде обработена моята жалба или връщане?
Разполагаме с 14 работни дни, за да разгледаме жалба или връщане. Обикновено ги обработваме много по-бързо, в рамките на няколко работни дни. Въпреки това има случаи, в които процесът на разглеждане на жалбите отнема повече от 14 дни, тъй като това зависи например от доставчика или производителя на стоките.
Не разполагам с хартиен формуляр за връщане или рекламация. Откъде мога да го изтегля?
Можете да изтеглите формуляр за връщане или рекламация на хартиен носител на следния адрес: https://cnt.gmoto.de/content/retouren.pdf .
Не забравяйте, че най-бързата и евтина форма на връщане или рекламация на продукт за вас е електронният приятелски формуляр, който можете да намерите тук.
Ако пакетът ви съдържа един или повече продукти, които не сте поръчали (например, изпратили сме ви стоки, които не сте поръчали), попълнете приятелския формуляр и наш специалист ще се свърже с вас в рамките на 24 часа (само в работни дни). Научете как да попълните формуляра.
Мога ли да върна стоките с наложен платеж?
Не приемаме пратки с наложен платеж. Ако желаете да ни върнете стоките, моля, попълнете електронния или хартиения формуляр за връщане или рекламация. Научете как да процедирате правилно, за да ни върнете продуктите.
Как да опаковам стоките, които искам да върна?
Стоките трябва да бъдат внимателно опаковани, така че да не се повредят при транспортирането им. Не е необходимо да използвате същата опаковка, в която сте получили пратката.
Нямам касова бележка с номера на поръчката и искам да върна стоките. Какво трябва да направя?
Ако не разполагате с касова бележка или фактура за ДДС с номера на поръчката, просто влезте в профила си в Gmoto и отидете в раздела "Моите поръчки". Ще намерите номера на поръчката си и в текстовите съобщения и имейлите за вашата поръчка.
Не забравяйте, че когато попълвате електронен или хартиен формуляр за връщане или рекламация, трябва да посочите в съответното поле, че не разполагате с доказателство за покупката (касова бележка или фактура по ДДС ).
Как става възстановяването?
Когато върнете продукт от поръчката си, ще получите пълно възстановяване на сумата по банковата си сметка. Предоставяте номера на банковата сметка за връщането, когато попълвате електронния или хартиения формуляр за връщане или рекламация. Парите дори ще бъдат преведени по посочената сметка в рамките на 72 часа!
Не получих гаранционната карта с продукта. Означава ли това, че даден продукт не подлежи на рекламация?
Всеки продукт се покрива от гаранцията на производителя и може да бъде предмет на рекламация, но това се разглежда индивидуално за всеки отделен случай. Това изключва електрически части, напр. крушки, бобини, електрически инсталации и регулатори на напрежение. Моля, обърнете внимание, че акумулатори за мотоциклети могат да бъдат предявени само ако имат гаранционна карта.
Мога ли да върна използван продукт?
Могат да бъдат върнати само продукти, които нямат следи от употреба. Въпреки това, ако се окаже, че закупеният продукт има дефект в процеса на употреба, можете да предявите рекламация. За механични части се изисква доказателство за сглобяване, за да бъде обработено връщането.
Когато връщате продукт, моля, включете всичко, което сте получили при покупката (напр. неповредена опаковка, инструкции за употреба, гаранционна карта и т.н.). Дрехите, обувките и каските трябва да имат оригинални етикети. В онлайн магазина ще намерите съответната информация в картите на продуктите, които не са изключени от замяна.
Нямам касова бележка и искам да върна стоките. Какво трябва да направя?
Ако връщате продукт, за който нямате касова бележка (касова бележка или фактура за ДДС), трябва да отбележите квадратчето "Декларирам, че съм загубил касовата бележка" в електронния или хартиения формуляр за връщане или рекламация и да се подпишете до него .
Ако върна продукт и го заменя с друг, трябва ли да платя за доставката на новия продукт?
Връщането на продукта е безплатно, стига да използвате електронния приятелски формуляр. Поради това обаче замяната на продукта ще се третира като нова поръчка.
Вие сами заплащате за доставката. Ако обаче връщането на продукта и неговата замяна се дължат на наша грешка, целият процес е напълно безплатен, независимо дали оплакването е направено по електронна поща, по телефона или по пощата.
Какво да направите, ако броят на продуктите в касовата бележка/фактурата за ДДС не съответства на броя на продуктите в пратката?
Ако получената пратка не е повредена (лента или опаковка), използвайте дружелюбния формуляр, за да съобщите бързо за несъответствия между съдържанието на пратката и поръчката. В рамките на 24 часа (в работни дни) ще ви информираме за по-нататъшната процедура. Наш специалист ще се свърже с вас по телефона или по електронната поща.
Какво трябва да направя, ако получа повредена пратка?
Ние опаковаме всички поръчки с най-голямо внимание, което гарантира, че закупените от вас продукти са добре защитени. Не забравяйте, че всеки пакет се опакова с фирмена лента с логото на Gmoto. Ако лентата или опаковката са повредени, не забравяйте да отворите пакета в присъствието на куриера, за да проверите дали съдържанието отговаря на поръчката и дали стоките не са били повредени по време на транспортирането.
Ако продуктите са повредени или нещо липсва, куриерът е длъжен да състави протокол за повреда (не е задължително да го направи веднага; в зависимост от превозвача това може да отнеме до няколко дни). Ако забележите, че пакетът е повреден, след като куриерът си е тръгнал, непременно се свържете с превозвача.