Изпращане и доставка
Какви са възможностите за доставка на поръчката?
Съществуват няколко възможности за доставка на поръчаните продукти от нашия интернет магазин или за продукти, поръчани по телефона. Вижте възможностите за доставка и изберете най-удобната за Вас.
Какви са разходите за доставка в страната и в чужбина?
Разходите за доставка варират в зависимост от поръчаните продукти. Текущите разходи за доставка за конкретен продукт ще намерите в продуктовата карта под бутона "Към количката".
Доставка в чужбина
-
Точната стойност на доставката в страните от Европейския съюз се изчислява след вписване на адреса за доставка при задаването на поръчката.
-
Информираме Ви, че не осъществяваме доставки към страните извън Европейския съюз.
Какъв е срокът за реализация на поръчката?
Времето за реализация на поръчката зависи от наличността на продукта на склад. Към всеки продукт ще намерите информация за приблизителното време за доставка (можете да я откриете в таблицата под бутон “ДОБАВИ В КОШНИЦАТА”). Ако продуктът не е наличен, няма да можете да го добавите в кошницата.
Напомняме Ви, че работното ни време е от понеделник до петък от 8:00-17:00 часа. Реализацията на поръчките, направени през уикенда, в почивни и празнични дни може да бъде извършена с известно забавяне.
Как да се възползвате от безплатна доставка за поръчката си?
Безплатната доставка се прилага само за поръчки на територията на страната. Ако общата сума на поръчката надвиши стойността, предвидена за безплатна доставка, системата автоматично ще редуцира стойността за доставка на поръчката до 0 BGN.
Ще получа ли информация за времето на доставката?
След подготовка на пратката ще Ви информираме за изпращането и приблизителното време на доставка. Информацията ще Ви бъде изпратена на посочения от Вас имейл адрес или телефонен номер.
Мога ли да проверя съдържанието на пратката преди да извърша плащането на куриера?
Поръчките се доставят от външна куриерска фирма. Куриерът няма да Ви позволи да отворите пратката преди да извършите плащането, тъй като негово задължение е само и единствено да Ви я достави в ненарушена цялост на посочения адрес.
Забелязали сте, че целостта на пратката е нарушена? Отворете я в присъствието на куриера след като извършите плащането и получите документ за получаването на пратката. Ако в пратката откриете повредена стока, ще получите връщане на заплатената сума или замяна на продуктите с нови. В случай на каквито и да било несъответствия на състоянието на стоката с очакваното, куриерът ще състави протокол за щета, въз основа на който можете да направите рекламация.
Може ли пратката да бъде изпратена до друг адрес, различен от подадения при регистрацията на профила?
Да, пратката Ви може да бъде изпратена на друг адрес. При подаване на поръчката системата автоматично ще попълни адресните данни, зададени в профила Ви при регистрация. Ако желаете да получите пратката си на друг адрес, достатъчно е да впишете новия адрес при подаването на поръчката в полето Адрес за изпращане.
Мога ли да уговоря с куриера конкретен час за получаване на доставката?
Няма възможност да се уговорите с куриера за конкретен час на доставка при подаване на поръчката. Куриерите доставят пратки от 9:00 до 17:00. Някои куриери могат да се опитат да се свържат с Вас по телефона, за да уговорите доставката, тогава ще имате възможност да се договорите за конкретен час.
Какво ще се случи с моята пратка, ако куриерът не ме открие на посочения адрес?
Ако куриерът не Ви открие на посочения адрес за доставка, пратката ще бъде оставена в офис на DPD Pickup, където ще Ви очаква в рамките на 3 дни. След което пратката ще бъде върната при нас.
Как да променя времето за доставка на поръчката си?
Ако ще отсъствате от мястото, определено за доставка или поради друга причина нямате възможност да получите пратката от куриера на посочения адрес в деня на доставката, може да промените датата на доставката на интернет страницата на DPD.