check Безплатна доставка от 249,00 €
check Връщане до 14 дни
check Платете след 30 дни
check Търговия на едро - B2B

Обществени поръчки

Как мога да поръчам в онлайн магазина?

 


1. до всеки продукт ще намерите голям оранжев бутон "ДОБАВИ В КОШНИЦАТА". Кликнете върху него, за да добавите избрания продукт в кошницата. 2.

2. след като поставите продукта в кошницата, ще бъдете попитани дали искате да продължите да пазарувате (опция "Продължи пазаруването") или дали искате да продължите с поръчката (опция "Поръчай"). 3. след като изберете опцията "Поръчай", ще бъдете попитани дали искате да продължите с поръчката.

След като изберете опцията "Поръчка", ще бъдете пренасочени към количката за пазаруване. 4.

Ако искате да поръчате повече от един брой от избран продукт, можете да увеличите количеството в количката за пазаруване или в продуктовата карта. 5.

5. ако разполагате с код за отстъпка, въведете го в полето, което се появява, след като кликнете върху знака плюс в раздела "Имам код за отстъпка".

6. щракнете върху бутона "ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ", за да преминете към раздела за избор на методи на плащане и доставка.

7. ако не сте влезли в системата, ще бъдете прехвърлени на страницата за вход. Можете да влезете в профила си, да създадете нов профил или да изберете опцията "ПОКУПКА БЕЗ РЕГИСТРАЦИЯ". Препоръчваме ви да влезете в профила си или да създадете нов профил, ако това е първата ви покупка от нашия магазин. Наличието на акаунт ви дава достъп до историята на поръчките ви, което ще ви помогне да направите следващите си покупки още по-бързо!

8. изберете начина си на плащане и начина на доставка.

 

9. кликнете върху "ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ" в последната стъпка. След това ще видите информацията, че поръчката е приета за обработка, и номера на поръчката си, който си струва да запазите.

 

Как мога да направя поръчка по телефона?

 


Нашите специалисти ви очакват на телефон 0048 17 247 22 20 от понеделник до петък от 8:00 до 17:00 часа. Искате ли да направите поръчка по телефона? Това е лесно и няма да отнеме повече от няколко минути. Научете как да се подготвите за покупки по телефона.

 


1. подгответе данните си:

Номер за контакт (необходим за връзка с куриера).

Адрес на електронна поща.

Адрес за доставка (град, пощенски код и улица).

Марка и модел на мотоциклета (благодарение на тази информация ще можем да изберем продуктите за вас по-бързо).

2. подгответе идентификаторите на продуктите - преди да се свържете с нашите специалисти на горещата линия, е добре да проверите идентификаторите на продуктите, които искате да поръчате.

Това ще намали времето за поръчка до минимум и продуктите ще ви бъдат доставени още по-бързо. Можете да намерите идентификаторите на продуктите в нашия онлайн магазин. Вижте къде можете да намерите идентификаторите на продуктите.

Ако сте собственик на китайски моторен скутер или четириколка, измерете точната част, която искате да закупите от нас. Предайте измерванията на нашия специалист. Можете ли да имате тази част в ръката си, когато говорите? Чудесно, за да можем да изберем най-добрия продукт за вас!

 

3. обадете се на номер 0 358 1 792 51 54, натиснете "1" на клавиатурата, за да се свържете с отдела за поръчки по телефона, и дайте на специалиста идентификационния номер на продуктите, които желаете да поръчате.

Моля, имайте предвид, че по време на мотосезона свързването със специалист може да отнеме повече време от обикновено. Препоръчваме ви да правите поръчки в онлайн магазина (вижте колко лесно и бързо става това!). Научете как да направите поръчка в онлайн магазина.

 

Необходим ли ми е акаунт, за да направя поръчка в онлайн магазина?

 


Не, не е необходим акаунт, за да направите поръчка в онлайн магазина. Въпреки това ви препоръчваме да си създадете такъв. Профилът е безплатен и създаването му отнема само няколко минути. Това ще ви даде достъп до историята на поръчките ви и ще ви позволи по-бързо да правите последващи покупки от нашия онлайн магазин.

 


Всички продукти в онлайн магазина ли са налични?

 


За всеки продукт ще намерите информация дали разполагаме с него на склад и приблизителното време за изпълнение на поръчката. Ако времето за изпълнение на поръчката ви отнеме повече от посоченото в продуктовата карта, нашите специалисти ще се свържат с вас.

 

 

Актуални и окончателни ли са цените на продуктите в онлайн магазина?

 


Да, цените на продуктите, посочени в онлайн магазина, са актуални брутни и крайни цени.

 


Къде мога да намеря номера на поръчката си в касовата бележка?

 


Номерът на поръчката ще намерите под баркода в долната част на касовата бележка (вж. графиката по-долу).

 


Къде мога да намеря номера на поръчката си във фактурата?

 


Ще намерите номера на поръчката на две места във фактурата: под баркода в горния десен ъгъл на фактурата и под таблицата за обобщение на поръчката в средата на фактурата вляво (вж. графиката по-долу).

 


Защо даден артикул в кошницата ми е продаден?

 


Продуктът се запазва само след като е направена поръчката. Но ако е много популярен или е последният артикул, той може да е наличен, когато го добавите в кошницата си, но вече да не е наличен при поръчката. Препоръчваме ви да завършите поръчката си бързо, за да сте сигурни, че продуктът ще стигне до вас.

 

Какви документи ще получа с поръчаните продукти?

 


Към всяка поръчка прилагаме формуляр за връщане/жалба и касова бележка. Продуктите, за които това се изисква, включват инструкции и гаранционна карта.