check Безплатна доставка от 249,00 €
check Връщане до 14 дни
check Платете след 30 дни
check Търговия на едро - B2B
ID: 2981793

Mannol 7709 за Toyota Lexus 5W-30 1L синтетично моторно масло - MN7709-4

32,61 € с ДДС

Mannol 7709 за синтетично моторно масло 5W-30 на Toyota Lexus

Производител:
Код на производителя:
MN7709-4
Вискозитет:
5W-30
Вид:
4T
Вид:
Syntetyczny
Предназначение:
леки автомобили
Капацитет:
4

Премиум универсално синтетично моторно масло, специално разработено за съвременните дизелови и бензинови двигатели на TOYOTA и LEXUS с технология за променливо разпределение на клапаните VVT-i, със и без турбокомпресор. Предназначено е за многоклапанни бензинови двигатели на леки автомобили, SUV, микробуси и лекотоварни автомобили, както и за лекотоварни автомобили, при които се изискват нива на ефективност API SN Plus (API SN), C2, A5 / B5. Маслото не е подходящо за използване в тежкотоварни автомобили и подобни превозни средства!

Общо описание
  • естерните компоненти гарантират отлични противоизносни и антифрикционни свойства благодарение на изключителната стабилност на масления филм, което в съчетание с отличната изпомпваемост значително удължава живота на двигателя дори при двигатели със старт-стоп системи.
  • значително спестява гориво благодарение на намаления вискозитет при високи температури (HTHS) и уникалните антифрикционни свойства
  • осигурява лесно стартиране при ниски температури благодарение на отличната изпомпваемост, която значително намалява износването на двигателя при стартиране
  • напълно синтетичната база осигурява ниска летливост и нисък разход на отработено масло
  • отличните детергентни и диспергиращи свойства и превъзходната термична и оксидационна стабилност ефективно предотвратяват всички видове отлагания и поддържат частите на двигателя изключително чисти през целия интервал на смяна на маслото
  • ефективно предотвратява стареенето поради високата термично-окислителна стабилност, удължавайки интервала на смяна на маслото
  • уникалната формула на маслото намалява до минимум LSPI (Low-Speed Pre-Ignition) при двигатели с директно впръскване и турбокомпресори
  • съвместимо с всички системи за последваща обработка на отработените газове, включително DPF, TWC, EGR и SCR, благодарение на технологията Mid SAPS

Вижте Синтетични

Вижте повече →

Другите купиха също