RFX Pro анодизиран черно и синьо Yamaha YZ 125/250 крачен спирачен лост - FXRB4040199BU
77,46 € с ДДС
Заден спирачен лост RFX Pro ST (черен/син анодизиран) - Yamaha YZ125/250
Код на производителя:
FXRB4040199BU
Общо описание
- Спирачните педали от серията RFX Pro са проектирани и тествани по най-високите стандарти.
- Спирачните педали от серията Pro са изработени от алуминий 7075-T6 и са снабдени с кован вал от оригинално оборудване, като гладкото покритие на вала спомага за намаляване на износването, свързано с дизайна с ивици.
- Гъвкавите накрайници от серията Pro са изработени от CNC-обработена алуминиева заготовка и разполагат с пружинен въртящ се накрайник, който се завърта при удар, например в коловоз, за да намали повредите. Върхът има и стоманени зъби, които помагат за сцеплението в кални условия.
- Гъвкавите накрайници от серията Pro имат и ограничител на въртящия се накрайник, който спира накрайника на 90 градуса на въртене, предотвратявайки повреди, които могат да възникнат при въртене на накрайника под капака на съединителя.
- Спирачните педали от серията Pro разполагат и със спирачно въже, което помага за предотвратяване на огъването на вала на педала по време на катастрофа.
- Характеристики:
- Нов масивен накрайник, изработен от заготовка 7075-T6 с обтекаема форма.
- Ново 2-позиционно регулиране на накрайника.
- Нова опционална версия на накрайника с твърдо анодиране, налична за настоящите модели.
- Нов спирачен маркуч с регулируема скоба.
- Нов черно анодизиран вал, който предотвратява корозията и намалява износването.
- Сменяеми зъби от неръждаема стомана за по-голямо сцепление.
- Доставя се в комплект с лагери и втулки за избрани модели.
- Лазерно гравирано лого.
- Инструкции за сглобяване:
- Започнете, като отбележите височината на върха на педала спрямо поставката за крака.
- Отстранете R-образната скоба или щифта от задната част на спирачния болт, разположен зад рамката.
- Отстранете шарнирния болт, който закрепва педала към рамката.
- Изключете възвратната пружина от педала и я оставете да виси.
- Завъртете педала навън, за да откриете щифта в задната част на връзката на педала.
- Отстранете щифта и фиксиращия щифт, за да демонтирате задния спирачен педал.
- Почистете маслените уплътнения от стария педал и ги монтирайте отново в новия педал.
- Почистете всички части с многофункционална грес, например Maxima MPPL, и ги подгответе за повторно сглобяване.
- Монтирайте отново спирачното звено, фиксиращия щифт и щифта.
- Монтирайте отново възвратната пружина.
- Нанесете водоустойчива грес maxima върху шарнирния болт, подравнете отвора за болта и монтирайте отново болта.
- Затегнете шарнирния болт с необходимия въртящ момент съгласно инструкциите за експлоатация.
- Монтирайте отново скобата R/разделителния щифт на гърба на шарнирния болт.
- След като педалът е монтиран, регулирайте височината на педала до правилната позиция и свободна хлабина, като разхлабите гайката над връзката и завъртите буталния болт навътре или навън, както е необходимо.
- Сега монтирайте спирачния маркуч.
- Японски модели - Отстранете гайката и шайбата на долната стойка на двигателя, заменете старата шайба с новата, която е прикрепена към спирачния маркуч.
- Модели на КТМ - Отстранете новата шайба, която е прикрепена към спирачния маркуч, оставете я настрана, тъй като тя не е необходима при КТМ, увийте кабела около долната стойка на двигателя и го поставете в компресионния фитинг.
- Регулирайте правилното напрежение на спирачното въже, като се уверите, че спирачният педал се простира надолу.
- Затегнете фитинга с помощта на клещи и отрежете излишното въже.