check Безплатна доставка от 249,00 €
check Връщане до 14 дни
check Платете след 30 дни
check Търговия на едро - B2B
ID: 664528

Регулатор на напрежението

151,04 € с ДДС

alert information icon

Продуктът е наличен по специална поръчка. Срокът на доставка може да се забави с 7 дни. Връщането не е възможно.

Регулатор на напрежението

Общо описание
  • Регулатор/изправител с технология MOSFET
  • Заместваща част с оригинално качество
  • Тази нова технология въвежда нововъведения в концепцията на трифазните стълбични регулатори. В продължение на много години в тези устройства се използваха силициево управляеми токоизправители (SCR), които отклоняваха излишната енергия от алтернатора към земята, за да могат да поддържат постоянно напрежение на акумулатора.
  • Това беше общоприето и се оказа достатъчно за малки и средни по размер алтернатори в двигатели с вътрешно горене. Въпреки това новата технология на регулатора, базирана на MOSFET транзистори, става все по-популярна поради по-добрата си ефективност и много други интересни предимства пред SCR.
  • Енергийните изисквания на съвременните мотоциклети и четириколки вече нарастват поради използването на допълнителни електронни модули, като например системата за впръскване на гориво, високоефективното осветление, многобройните аксесоари и др. Това означава голямо количество енергия, която трябва да се използва от двигателя. Това означава голямо количество енергия, излизащо от алтернатора, и байпасният регулатор SCR вече не е в състояние да го регулира.
  • Основната причина е ниската енергийна ефективност, вътрешните загуби на регулатора водят до прегряване и преждевременна повреда, когато през регулатора преминават токове, по-високи от 35 А. В резултат на това технологията SCR е достигнала своя предел и поради това не се препоръчва за големи превозни средства с висока консумация на енергия.
  • За да се реши този споменат по-рано проблем, беше необходимо да се намалят загубите във веригата. Когато SCR е активен (генератор на ток към земята), има голям пад на напрежение в права посока (приблизително 1,5 V при 35 A), тъй като той действа като захранващ диод. Ако сега токът се увеличи, паралелно с това се увеличават и загубите на мощност (напр. топлина).
  • ЗАГУБА НА МОЩНОСТ НА УСТРОЙСТВОТО (W) = ТОК В ПРАВА ПОСОКА (A) X СПАД НА НАПРЕЖЕНИЕТО (V)
  • Предимства:
  • 3-ФАЗЕН ШУНТОВ РЕГУЛАТОР С ВИСОКА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ
  • ИЗХОД ДО 50 A
  • ПРЕЦИЗЕН ЕЛЕКТРОНЕН КОНТРОЛ НА НАПРЕЖЕНИЕТО НА АКУМУЛАТОРА ПРЕДОТВРАТЯВА НЕПРАВИЛНО ЗАПАЛВАНЕ
  • НАМАЛЕНОТО ГЕНЕРИРАНЕ НА ТОПЛИНА ВОДИ ДО ПО-ДЪЛЪГ ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН ЖИВОТ
  • РЕЖИМ НА ГОТОВНОСТ С НИСКА КОНСУМАЦИЯ НА ЕНЕРГИЯ, КОГАТО АВТОМОБИЛЪТ НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА
  • За разлика от другите транзистори, MOSFET могат да бъдат характеризирани като превключватели с контролирано напрежение, тъй като тяхната напълно различна полупроводникова архитектура ги прави по-ефективни при използването на енергия.
  • Когато се използват, те се държат като резистор с нисък номинал за високи токове, като отвеждат целия излишен ток от генератора към земята. В резултат на това спадът на напрежение е много малък (по-малко от +/-0,2 V при 35 A) и разсейването на енергия е драстично намалено. Това оказва пряко влияние върху намаленото натрупване на топлина и дългия живот на регулатора.
  • Технологията MOSFET се усъвършенства непрекъснато през последните години поради широкото ѝ приложение в потребителската и промишлената електроника. Технологията за интегриране на полупроводници предлага повече мощност в намалено пространство с отлична производителност. Освен това те позволяват по-бързо превключване, по-висока надеждност и по-добро управление в приложения с голяма натовареност.
  • Мощността на токоизправителните диоди е друг важен фактор, когато става въпрос за разсейване на енергия. Тъй като целият изходен ток преминава през тях, те трябва да предлагат както висока устойчивост и стабилност, така и ефективно управление на тока. В нашите MOSFET контролери се използват високотокови изправителни диоди с изключително нисък пад на напрежение, които помагат за предотвратяване на прегряването и отговарят на споменатите по-горе изисквания.
  • Вътрешният КОНТРОЛЕР е напълно преработен, за да отговаря на изискванията на MOSFET транзистора. Напрежението на батерията се следи непрекъснато, за да се адаптира изходният ток към различни ситуации на потребление. Новият електронен контролер избягва използването на кабел за запалване, намалява броя на връзките и опростява топологията на окабеляването. Той се отличава и с ниска консумация на енергия в режим на готовност, което води до много малко разреждане на акумулатора, когато автомобилът не се използва.
  • Поради това новата технология позволява изходната мощност на регулатора да бъде увеличена до 50 А, като същевременно се поддържа отлично регулиране на напрежението. Допълнителни предимства като намалено нагряване, висока ефективност и усъвършенствано електронно управление правят този нов регулатор първия избор за управление на акумулаторната верига на вашия автомобил.

Подходящ за

Този продукт е подходящ за 12 мотоциклети.

KTM