check Безплатна доставка от 249,00 €
check Връщане до 14 дни
check Платете след 30 дни
check Търговия на едро - B2B
ID: 664523

Регулатор на напрежението

118,22 € с ДДС

Продуктът е наличен по специална поръчка. Срокът на доставка може да се забави с 7 дни. Връщането не е възможно.

Регулатор на напрежението

Общо описание
  • Регулатор/изправител с технология MOSFET
  • Заместваща част с оригинално качество
  • Тази нова технология въвежда нововъведения в концепцията на трифазните стълбични регулатори. В продължение на много години в тези устройства се използваха силициево управляеми токоизправители (SCR), които насочваха излишната енергия от алтернатора към земята, за да поддържат постоянно напрежение на акумулатора.
  • Това беше общоприето и се оказа подходящо за малки и средни генератори в двигатели с вътрешно горене. Въпреки това новата технология за регулатори, базирана на MOSFET транзистори, става все по-популярна поради по-добрата си производителност и много други интересни предимства пред SCR.
  • Енергийните изисквания на съвременните мотоциклети и всъдеходи вече нарастват поради използването на допълнителни електронни модули, като например системата за впръскване на гориво, високоефективното осветление, многобройните аксесоари и др. Това означава голямо количество енергия, излизащо от генератора, и байпасният регулатор SCR вече не е в състояние да го регулира.
  • Основната причина е ниската енергийна ефективност, вътрешните загуби на регулатора водят до прегряване и преждевременна повреда, когато през регулатора протича повече от 35 А ток. В резултат на това технологията SCR е достигнала своя предел и поради това не се препоръчва за големи превозни средства с висока консумация на енергия.
  • За да се реши този вече споменат проблем, беше необходимо да се намалят загубите във веригата. Когато SCR е активен (токът на генератора към земята), има висок пад на напрежение в права посока (приблизително 1,5 V при 35 A), тъй като той действа като мощен диод. Ако сега токът се увеличи, паралелно с това ще се увеличат и загубите на мощност (напр. топлина).
  • ЗАГУБА НА МОЩНОСТ НА УСТРОЙСТВОТО (W) = ТОК НА ПРОВОДИМОСТ (A) X ПАД НА НАПРЕЖЕНИЕ (V)
  • Предимства:
  • 3-ФАЗЕН ШУНТОВ РЕГУЛАТОР С ВИСОКА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ
  • МОЩНОСТ ДО 50 A
  • ПРЕЦИЗЕН ЕЛЕКТРОНЕН КОНТРОЛ НА НАПРЕЖЕНИЕТО НА АКУМУЛАТОРА ПРЕДОТВРАТЯВА ПРЕКЪСВАНИЯ В ЗАПАЛВАНЕТО
  • НАМАЛЕНОТО ГЕНЕРИРАНЕ НА ТОПЛИНА ВОДИ ДО ПО-ДЪЛЪГ ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН ЖИВОТ
  • РЕЖИМ НА ГОТОВНОСТ С НИСКА КОНСУМАЦИЯ НА ЕНЕРГИЯ, КОГАТО АВТОМОБИЛЪТ НЕ СЕ ИЗПОЛЗВА
  • За разлика от другите транзистори, MOSFET могат да бъдат характеризирани като превключватели с контролирано напрежение, тъй като тяхната напълно различна полупроводникова архитектура ги прави по-ефективни по отношение на консумацията на енергия.
  • Когато се използват, те се държат като резистор с нисък номинал за високи токове, като отвеждат целия излишен ток от генератора към земята. В резултат на това спадът на напрежението е много малък (по-малко от +/-0,2 V при 35 A) и разсейването на енергия е драстично намалено. Това оказва пряко влияние върху намаленото натрупване на топлина и дългия живот на регулатора.
  • Технологията MOSFET се усъвършенства непрекъснато през последните години поради широкото ѝ приложение в потребителската и промишлената електроника. Технологията за интегриране на полупроводници предлага по-висока мощност при намалено пространство и отлична производителност. Те също така позволяват по-бързо превключване, по-висока надеждност и по-добър контрол при тежки приложения.
  • Мощността на токоизправителните диоди е друг важен фактор, когато става въпрос за разсейване на мощност. Тъй като през тях преминава целият изходен ток, те трябва да предлагат както висока устойчивост и стабилност, така и ефективно управление на тока. В нашите MOSFET контролери се използват високотокови изправителни диоди с изключително нисък пад на напрежение, за да се предотврати прегряване и да се изпълнят споменатите по-горе изисквания.
  • Вътрешният КОНТРОЛЕР е изцяло преработен, за да отговаря на изискванията на MOSFET транзистора. Напрежението на батерията се следи непрекъснато, за да се адаптира изходният ток към различни ситуации на потребление. Новото електронно управление избягва използването на кабел за запалване, намалява броя на връзките и опростява топологията на окабеляването. То се отличава и с ниска консумация на енергия в режим на готовност, което води до много малко разреждане на акумулатора, когато автомобилът не се използва.
  • Ето защо тази нова технология позволява мощността на регулатора да бъде увеличена до 50 А, като същевременно се запазва отлично регулиране на напрежението. Допълнителни предимства като намалено нагряване, висока ефективност и усъвършенствано електронно управление правят този нов регулатор първия избор за управление на акумулаторната верига на автомобила.

Подходящ за

Този продукт е подходящ за 29 мотоциклети.