Комплект за съединител Bikeman Performance High Altitude - 06-15-118-TCK
764,79 € с ДДС
Комплект за преобразуване на торсионния съединител Stage 2 Boss
Производител:
Код на производителя:
06-15-118-TCK
Общо описание
- Отстранява проблемите с бавния съединител
- Безпрецедентно ускорение и увеличаване на скоростта на пистата
- Незабавно превключване на задна предавка (понижаване на скоростта)
- Поддържа оборотите много по-добре от фабричните
- Плавното превключване на накладките в стандартния комплект осигурява плавно превключване на предавките в стандартните комплекти
- Подобреното преобразуване на торсионната пружина осигурява още по-добра производителност и може да увеличи максималната скорост
- Много по-плавно и по-добре работещо превключване на предавките при стандартните комплекти със съединител
- Комплектите за съединител могат лесно да се регулират за фина настройка
- Включва съвети за настройка за конкретни модели и различни възможности за модификация
- Стандартните комплекти съединител включват регулируеми магнитни тежести Goldstar, основна пружина Bikeman Performance (някои могат да бъдат оборудвани с две основни пружини за различни години и/или обороти), вторична пружина Bikeman Performance, две вторични шайби за гладко превключване и специално изрязана спирала.
- Комплектите за преобразуване на торсионния съединител включват чашка с торсионна пружина, магнитни регулируеми тежести Goldstar, основна пружина Bikeman Performance (някои могат да бъдат оборудвани с две основни пружини за различните години и/или обороти), вторична пружина Bikeman Performance, две вторични шайби за гладко превключване и изрязана по поръчка спирала.
- Комплектите за преобразуване на торсионния съединител се доставят с нова главина на вала, която има три отвора за позициониране на торсионната пружина
- Инструментът за вторична пружина PART #1141-0283 работи за всички вторични съединители на Arctic Cat '05-'18 с комплект за преобразуване на торсион Bikeman; предлага се отделно и е силно препоръчителен.
- САМО с комплектите за преобразуване на торсионния съединител, задната предавка при двутактовите модели може да не работи в ситуации на високо натоварване (при изкачване назад по заснежен хълм), но ще работи добре в ситуации на ниско натоварване (от ремарке, гараж и т.н.).
- Комплектите за преобразуване на торсионния съединител изискват пробиване на 1/4" отвор във вторичния съединител, за да се хване краят на пружината.